2 lutego na ekrany kin trafi "Dziewczyna influencera" - nowy polski film o influencerach i gwiazdach social mediów, które prezentują na pozór idealne życie, pełne beztroskich i luksusowych podróży, markowych ubrań i niekończącej się zabawy. Jednak, jak pokazała Pandora Gate, głośna afera obnażająca prawdziwe oblicze YouTuberów, świat internetu skrywa wiele mrocznych tajemnic. "Dziewczyna influencera": pierwszy polski film o influencerach
Jak zapowiada dystrybutor, firma Kino Świat,
"Dziewczyna influencera" to elektryzująca opowieść o sławie, pieniądzach, klątwie popularności, żądzy uwagi i cenie płaconej za bycie na topie. To obraz rzeczywistości, ukrytej za filtrami Instagrama, wystudiowanymi kadrami klipów YouTube i lukratywnymi kontraktami sponsorów. Ponad wszystko jednak to przejmująca historia o tych, dla których liczba fanów i lajków określa poczucie własnej wartości, pasja graniczy z obsesją, a toksyczna rywalizacja rodzi mroczne sojusze.
W rolach głównych w filmie, który zabierze widza w zapierającą dech w piersiach podróż po najbardziej malowniczych zakątkach Europy, zobaczymy: debiutującą
Karinę Rezner,
Olgę Kalicką,
Kamila Wodkę,
Mateusza Banasiuka,
Joannę Koroniewską-Dowbor,
Rafała Królikowskiego,
Magdalenę Czerwińską,
Karolinę Szymczak,
Dominikę Kachlik,
Michała Piróga i
Patryka Szwichtenberga oraz imponującą plejadę internetowych sław. Wśród nich, m.in.: współzałożyciel i współwłaściciel Fame MMA Wojtek Gola, influencerzy i influencerki: Mrs. Lillyy, Grupa 6IXTEEN, Barbara Sarah Szczypiór "Barbeliciouss", modelka Anna Maria Olbrycht oraz model i twarz marek Campari, Bvlgari, Aston Marin - Kevin Lutolf. Wspólnie ujawnią oni ciemne aspekty życia idoli, na co dzień schowane za błyszczącymi ekranami smartfonów i zdemaskują prawdziwe oblicze internetowego show-biznesu.
Kiedyś porównywaliśmy się z kolegami i koleżankami z klasy. Teraz porównujemy się z całym światem. Oglądamy zdjęcia pięknych osób - często upiększonych filtrami - w egzotycznych, rajskich lokacjach i wydaje nam się, że tak wygląda ich życie. I tak myślą nasze dzieci - 80 procent dzieci i nastolatków w Polsce chciałoby zostać Influencerami. Ale bycie sławnym i używanie filtrów nie rozwiązuje żadnych problemów. A popularność ma także bardzo negatywne skutki. I to wszystko chciałem pokazać w tym filmie - filmie o czasach, w których żyjemy, mówi reżyser filmu,
Szymon Gonera.
"Dziewczyna influencera": fabuła
Wchodząca gwiazda internetu Zosia (zjawiskowa
Karina Rezner), znana pod nickiem Just Sophie, odkrywa, że jej chłopak, popularny YouTuber Komfi (
Kamil Wodka), ma romans. Kiedy zdrada wychodzi na jaw i trafia na Pudelka, dziewczyna postanawia przyjąć ofertę uwielbianej przez internautów Violi (
Olga Kalicka) i wraz z nią udać się w zagraniczną podróż za pieniądze sponsorów. Odwiedzający ekskluzywne kurorty na Cyprze, Ibizie, Malcie, Grecji i we Włoszech, walcząc o zasięgi i uwagę fanów, Zosia dołącza do elity polskich influencerów. Niestety miłosna afera z jej byłym chłopakiem staje się coraz głośniejsza, gdy ten wiąże się z seksowną fit-blogerką Paulą (
Joanna Koroniewska-Dowbor), a o Violę upomina się dawna, mroczna przeszłość. Kiedy pikantne szczegóły i skrywane sekrety wychodzą na jaw, Zosię czeka konfrontacja z trudną do zaakceptowania prawdą o środowisku, do którego tak bardzo pragnęła należeć.